ett tag sen?

hejhej alla :)
vet att de va ett bra tag sen jag bloggade (fy på mej)
men ja har inte orkat bloggat och inte haft den tiden jag vill ha för att göra de iheller sorrysorry för de :)
som för kanska alla andra ungdomara i sverige och nog överallt har väl skolan börjat ?
min börja förra veckan igalfall, då går väl helt okej bra i skolan förutom att på varje lektion så tjatar dom om vårt nya betygsystem (a,b,c,d,e&f) börjar bli ganska jobbigt "/
idag har mina kläder kommit som jag har beställt :)
en ''onepice'' fast de är en inone ändå skilnaden är att de inte är dragkedja på luvan :)
sen från gina har jag bestält
1par mönstrade leggins
2 3kvarts tröjor
1par jeans :)
bra köp enligt mej :P
just nu så gör jag inte så jätte mycket mest musik och facebook (Y)
imorgon blir de kanske träning eftersom jag är förkyld så vet jag inte riktigt :/
fredag ska jag kanske ut med kompisar eller något :P
lördag träningsläger med laget :P
söndag har ingen aning xD
så ser resten av min vecka ut, släng gärna in en kommentar och hjälp mej att återhämta mej :)
Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0