hemma ;)

hejhej :)
är hemma nu från en lång dag i bjärred
har haft jätte kul, jag tog bussen hemifrån vid 10 tiden och va framme vid 11 sen så gick jag hem till bella så satt vi och fixa lite med min blogg :)
sen stack vi ut och tog en massa bilder :)
eller vi hanlade godis först :$ sen lite senare kom josefin så då stack vi till ica igen för hon ville ha godis
sen efter de klättrade jag och Josefin upp i något torn vid bjäredhovskolan xD så stog vi där uppe ett ta och på vägen upp mådde jag inte alls bra (a)
sen gick vi hem till bella och kollade på Never say Never filmen va bra men tror inte jag kan se den flera gånger :)
tycker mer om Justin Bieber nu än vad jag gjorde innan men är inte ett big fan
sen så gjorde vi något att äta sen vet jag inte rikgit vad vi gjorde xD
Senare va Josefin tvungen att gå så jag och bella blev själva igen :)
sen skulle jag gå och ta bussen och de skulle hennes pappa också för han skulle också in i malmö vi gick kanske 20 meter sen vände vi och tog bilen ist för ja jag blev genom blött på den lilla vägen (helt otroligt-.-)
så nu sitter jag med en god macka och varm oboy (a)
och bella skickar bilderna så jag kan dela med dom till er :)
dom kommer i nästa inlägg :)
kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0