whopsi

hej c(:
hehe blev änså ett inlägg till hehe
har varit grymt uttråkad så jag har försökt syselsätte mej själv så jag gjorde toppar av en sjal och tog bilder men dom blev inte så bra efter som jag tog de med mobilen så delar inte med mej ;)
sen skrev jage en text orkar inte skriva den för den är ganska lång och jag ska lägga mej nu för imorgon/idag är de träning, och efter som att många är iväg på läger så kommer de vara mycket indivuelt (stavning)
på onsdag ska jag träffa olivia har ingen aning om vad vi ska göra eller vart vi ska vara vi får se hur de går c(:
men bloggar mer när jag har vaknar imorgon så godnatt
kram

Kommentarer
ronja

nu är vinnarna ute på bloggen! gå in och se om de blev du vettja! och varför inte anmälla dig till den nya omgången? http://thewayulove.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-avslutad.html#comment :D

2011-08-09 02:10:33
URL: http://thewayulove.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0