go' jul allihop

hejhopp alla
har inte bloggat på länge men de har varit lite strul med att blogga från mobilen för den kommer inte upp "/
men igf idag är de juloch kalle ankaoch har börjat men jag kollar inte på de precis fett drygt kan dom typ inte göra en ny kalle anka man har ju fan tröttnat på den nu x)
senare ska man ut till oxie och fira med släkten :)
aja får väl hitta på något, ska försöka bogga från luren senare om de går :)
annars får vi väl hoppas på att jag får en data så jag kan börja blogga ordenkligt :)
god jul:)
'kram

Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

God Jul underbara du och kramar från mig och Milton ♥

2011-12-24 21:55:46
URL: http://wiilow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0