HJÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLPPPPPP !!!

Seriöst nu jag behöver hjälp :O
och de är ni som bestämmer!!
ska jag vara kvar på blogg.se eller ska jag gå över till min gammla på devote?
ni kan få lite hjälp med vad jag tycker också :)
blogg.se
* förstår mej typ inte på hur man fixar bloggen så de blir "fin"
*de har gått bättre på blogg.se med besökare och så
* de är lite trögt att ladda upp flera bilder
*har problem med att mobilblogga
* lättare med att fixa med kommentarer osv

Devote.se
*lättare med att fixa header osv
*har haft devote lägre och har lättare att förstå de
* har nog aldrig rkt mobilbloggat så vet inte hur de är
*har haft ganska mycket problem med bloggen där de funkar inte som de ska
* kommer inte på mer xD

ni måste seriöst hjälpa mej !!
aja
'kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0