heelllluuuu

hejsan
förlåt men har inte kunnat blogga förens nu :(
sitter och chillar och lyssnar på musik (Y)
ska snart bege mej av till erica för att sen kunna träna (saknat handbollen så mycket)
fast funderar även på att göra en annan blogg och skriva ''dikter''/texter som jag skriver själv men om jag skulle göra de har jag ingen aning om vad bloggen skulle heta "/ skulle igafall ha haft den är om ni kommer på något blogg namn kan ni väl skriva de :) de hade varit till en stor nytta (A)
aja nu ska jag chilla lite till och sen ska jag sticka och träna kanske bloggar mer ikväll får se :)
'kram

Kommentarer
kaisaaan!

Heej! Kolla in min nya navelpiercing som jag gjorde i lördags!!:D

O ska vi följa varanfra på blogglovin?:D

Ha de braa!

2011-11-21 17:23:40
URL: http://kaiisan.blogg.se/
kaisaaan!

sv: självklart följa varandra på blogglovin? :D

2011-11-21 17:30:09
URL: http://kaiisan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0