hejsan svejsan c(:

helluuu
va de ett tag sen ? nja kanske inte eller ?
aja sitter in the livingroom och chillar lite dunkar musik :D
idag har inte hänt så jätte mycket, kollade på min träning efter som jag inte själv får träna :(
om ni undrar varför så har jag spräckt ögonlocket så jag har limmat ihopa de istället för att sy, om ni undrar hur de hända så ja, jag spelade match ihelgen (handboll) och skulle låsa en tjej men hon fick någon reflex eller något så hon råka armbåga mej vid ögat, smällen va så hård så jag spräckat ögonlocket men allt va en olyckshändelse så jag skylle inte på någon, nästa vecka ska jag kanske börja träna igen får se hur de blir ska antagligen till vårdcentralen imorgon så dom får avgöra (Y)
ja nu har jag inte mycket mer att skriva :)
men bloggar kanske mer imorgon, juste jag ska kanske på bio med bästavännen (alexandra) imorgon :)
på lördag ska jag till oxie och fira morfar :D söndag blir de en chill dag :)
aja ska inte skriva mer nu,
'kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0