I become a frissör :D

hejhej alla
hahah bästa engelskan här japp nä men rubirken säger vad jag gör, heheh fixar min syster hår och de blir snyggt efter som jag har gjort de nää skoja men jag vet inte de är inte klart än :O de tar tid vetdu ;)
haha men idag har jag varit funkis på två matcher sen stack man hem fixade sej, stack till oxie för att fira morfar sen stack jag och syrran hem så nu fixar jag hennes hår, blir en chill kväll idag :)
igår så hann jag inte blogga efter som jag va borta hela dagen
först skola sen väntade jag på Alexandra en stund sen stack vi till stan beställde biljetter till breaking down asss bra säger jag ni måste verkligen se den :O efter de så träffade vi vincent x2 och lukas eller hur fan han stavar sitt namn xD
vi gick runt och luffa inte så jätte kul men de fanns väl lite roliga stunder c(:
sen kom jag hem va ass trött och la mej i sängen och lyssnade på musik och somnade xD
ja har inte så jätte mycket mer att skriva just nu, skriver kanske mer senare :)
'kram

Kommentarer
Anonym

Shoo! såg din blogg via fb och bara undra hur du får rosa färg på din rubrik?? (: <3

2011-11-19 23:02:54
URL: http://sizethemoment.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0