dålig still jag vet ..

hejhej alla
har inte orkat/kunnat blogga förens nu sorrysorry
men ja igår va min dag ganska stressig
skola dirket efter de blev de tandläkaren hann hem byta om sen sticka till träningen ;) så blev de ett långt bad :)
idag:
va de skola :( fick damp på min syslöjds lärare hon är helt jävla trög i huvet och tror att hon kan allt men hon har fan inte ens en utbildning sorry men alltså jag va fan nära på att slå henne sån damp jag fick på henne
så jag och en kompis gick in på trä och började måla men när jag skulle öppna burken så högg jag mej i handen sen när jag fick upp burken så tappade jag den så all färg hamlade på golvet :/
sen hem och typ chilla :)
imorgon blir de först match mot eslöv sen sticker man till trellehulla (trelleborg) med Sara & Patrizia och kollar sm (kärra vs trelleborg)
aja nu ska jag fortsätta vara sociall på skype
'kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0