sjuk ?

hejhej alla
sorry att jag inte har bloggat på ett tag, har verkligen inte orkat och oftar mej lite nu för jag orkar verkligen inte blogg igentligen
men ja i lördags så spelade jag match mot ankaret vi vann med en boll efter att ha leggat under hela matchen kan inte säga bra spelat för de va inte så bra:/
igår va jag i arrie hade ändå kul :)
idag så va jag på tre lektioner sen gick jag hem för jag mådde inte alls bra nu mår jag sådär ont i huvuet och är fortfarande helt off kanske ingen skola imorgon heller vet inte vi får se :)
nu ska jag bara ligga och villa tror jag sen om exakt 38min ska jag ner och hämta tvätten
'kram

Kommentarer
sandra :)

fin blogg!

2011-10-03 16:53:53
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/
SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Måndagkväll.

Kram

2011-10-03 19:15:50
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0