träning snart :D

hejhej alla
ja som ni ser ska jag snart träna och då måste jag ju snart sticka.
idag har varit en chill dag :)
resten av min vecka kommer så ut så här:
tisdag:skola.plugg& träning
onsdag:skola,plugga
torsdag:skola,plugga?, packa& träning
fredag:skola, hem till pappa, sitta funkis & ta de lungt
lördag:SM (Anderstorp/småland)
söndag:SM (Anderstorp/småland) åka hem
ja så ser de ut, och jag ska förska blogga så mycket som möjligt, tänkt bloggafrån mobilen uppe i småland så ni kan se hur de går för oss ( jag hoppas ni håller tummarna) :D
men ja har inte mycket mer att skriva om, kanske bloggar lite mer ikväll om jag orkar :)
'kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0