helt slut och ont i halsen :(

hejhej alla
är helt slut sen igår
hade först friluftsdag på belvi och sen vidare till enighet (kampsport)
sen hem snabbt fixade lite snabbt och sen sticka och träffa camilla, erica och selda för att cykla till träningen, tränade i en halvtimme sen va jag tvungen att sticka till fukis utbildning satt där i 3 timmar sen kom jag hem vid halv 11 gick in i duschen sen sängen så ja jag har inte blogga igår hoppas ni förlåter mej :)
idag: har inte de hänt så mycket hade prov i so gick skit dåligt för jag har inte hunnit plugga (fy mej)
senare idag ska jag inte göra någonting :/ ska nog bara ta de lungt kolla på film och kanske tjocka mej lite :P
imorgon bilr de match mot ankaret i bjärred om ni ska komma och kolla ;)
men nu orkar jag inte blogga mer idag bloggar kanske imorgon innan jag åker eller efter kanske båda vi får se :)
'kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0